سارقان حرفه‌ای رایانه خودرو در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: سارقان حرفه‌ای رایانه خودرو در مشهد دستگیر شدند و ۶۵۰ رایانه سرقتی از آنها کشف شد.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: بر طبق گزارش‌های دریافتی سرقت سریالی رایانه خودرو در محدوده جنوب شهر، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق تحقیقات اولیه بین ساعات ۲ تا پنج صبح ۲ مرد جوان موتورسیکلت سوار با صورت پوشیده، رایانه خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان شناسایی شدند و در تعقیب و گریز پلیس در چهار راه ابوطالب مشهد متوقف و دستگیر شدند و از متهمان ۲۰ و ۲۱ ساله یک دستگاه دریل شارژی و آچاربوکس کشف شد.

نگهبان افزود: متهمان در مواجهه با مستندات، به سرقت‌های متعدد رایانه‌های خودرو با همدستی فرد دیگری اعتراف کردند و سومین متهم نیز در محله سیدی شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهمان به ۸۰ فقره سرقت رایانه خودرو و فروش آن‌ها به ۲ مالخر به مبالغی بین ۱۲ تا ۲۷ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به دستگیری این ۲ مالخر در یک تعمیرگاه در بلوار مفتح مشهد گفت: در بازرسی از این تعمیرگاه،۱۶ دستگاه رایانه خودرو سرقتی کشف و ۲ متهم مالخر دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه مالخران نیز حدود ۶۵۰ رایانه خودرو سرقتی کشف و یک مالخر دیگر هم دستگیر شد.

نگهبان افزود: تحقیقات از متهمان زیر نظر بازپرس شعبه ۲۰۴ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.