اهتمام دولت سیزدهم برای کمک به بخش تولید

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای کمک به بخش تولید خبر داد.

موانع تولید ۹ واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان امروز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ بررسی و برای رفع آن راهکار‌هایی مصوب شد.

محمدکاظم منزوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در این نشست از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای کمک به بخش تولید خبر داد و گفت: بر اساس طرح شناورسازی مصوبات ستاد تسهیل، واحد‌هایی که بررسی مشکلات آن‌ها فوریت دارد و فرصت زیادی برای رفع آن وجود ندارد، خارج از نوبت و با اختیار از سوی استانداری بررسی می‌شوند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در طرح شناورسازی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، لزومی به طرح موضوع در ستاد تسهیل به صورت حضوری نیست و چنانچه تقاضایی در سامانه مربوطه ثبت شود سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌تواند خارج از برگزاری ستاد تسهیل به موضوع ورود کرده و برای رفع مشکل آن واحد صنعتی اقدام کند.

فضل‌الله رحمتی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این نشست اظهار داشت: مشکلاتی که در این نشست مطرح شد مربوط به نحوه استقرار، همجواری و تغییر کاربری‌ها در نواحی صنعتی و شهرک‌های صنعتی بود که با همکاری بین‌بخشی و حضور سرمایه‌گذار برای رفع این موانع مصوباتی تدوین شد.

وی با اشاره به طرح ۴۶ پرونده تولیدی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان طی سه ماهه امسال، اضافه کرد: امسال سه جلسه اصلی و شش کمیته تخصصی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است.

رحمتی ادامه داد: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با جدیت انجام می‌شود و گزارش آن در نشست بعدی ستاد مطرح و از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
ساخت شهرها و شهرک‌های صنعتی را در شهرستانهای یازده گانه استان باید گسترش داد اینگونه مشکل اشتغال استان در شهرستانها حل خواهد شد
آخرین اخبار