رکورد آسفالت معابر در زرند شکسته شد

به دنبال اجرای طرح بزرگ نهضت آسفالت در شهر زرند با مدیریت جهادی رکورد تولید و پخش آسفالت به میزان هزار تن در کمتر از ۱۱ ساعت رسید.

علی ضیاالدینی شهردار زرند گفت: با همکاری اعضای شورای شهر و تمامی واحد‌های مرتبط این شهرداری، رکورد آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر شکست.

او از مهمترین بخش اجرای این پروژه در شهرستان زرند را آسفالت میدان سجادیه و بلوار شهید تهامی دانست و افزود: در یک اقدام بی‌سابقه هزار تن آسفالت در قالب ۱۰ هزار متر مربع آسفالت طی کمتر از ۱۱ ساعت در این معابر توزیع و با تلاش پرسنل سختکوش شهرداری به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون زیربار ترافیک رفته است.

ضیاالدینی تصریح کرد: شهرداری زرند به دنبال نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه و همچنین تامین آرامش و آسایش شهروندان زرندی رکورد آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر را شکست.

منتخب شورای شهر، با اشاره به اینکه این میزان آسفالت کوچه‌ها و معابر در سطح شهر زرند تاکنون سابقه نداشته و هدف شهرداری جلب رضایت کامل شهروندان است، افزود: در زمینه نهضت آسفالت، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم با توجه به حجم بالای تقاضای شهروندان و منابع مالی محدود شهرداری، به بالاترین میزان رضایت شهروندان دست یابیم.

 حمیدرضا ولی خانی معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند نیز گفت: با تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تأکید شهردار جهادی موفق شدیم.

او افزود: دریک هفته گذشته خوشبختانه موفق شدیم بالغ بر ۳۸ هزار متر مربع از معابر و کوچه‌های سطح شهر را آسفالت کنیم.

ولی خانی رکورد تولید و پخش آسفالت در سطح شهر را حاصل تلاش بی وقفه کارکنان حوزه معاونت فنی و عمرانی و مدیریت جهادی شهردار پر تلاش عنوان و تصریح کرد: از ساعات اولیه روز تا پاسی از شب و تا زمانی که آسفالت تهیه شده از کارخانه آسفالت شهرداری به اتمام برسد، کارکنان حوزه معاونت فنی و عمرانی بی وقفه و به صورت جهادی به کار مشغول هستند که فعالیت آن‌ها ستودنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.