اجرای طرح کاهش ۲۲ درصدی پرداخت عوارض در شیراز آغاز شد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: اجرای طرح کاهش عوارض ۲۲ درصدی شهرداری از یکشنبه ۸ مردادماه آغاز شده و تا سه‌شنبه ۷ شهریورماه ادامه دارد.

حمیدرضا اسماعیلی معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز اظهار کرد: مهلت استفاده از چهارمین طرح پلکانی کاهش عوارض که ۲۲ درصد است، از یکشنبه ۸ مردادماه آغاز شده و تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۷ شهریورماه امسال ادامه دارد.

او ادامه داد: مؤدیانی که تاکنون برای پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند تا پایان روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه، برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز از فرصت ایجادشده استفاده کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز تصریح کرد: شهروندانی که برای پرداخت عوارض نوسازی ملک خود اقدام نکرده‌اند، برای پرداخت عوارض ملک خود به مناطق یازده‌گانه شهرداری یا سامانه خدمات اینترنتی یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز eshahr.shiraz.ir و یا به درگاه خدمات هوشمند سرو شیراز به نشانی sarv.shiraz.ir مراجعه و عوارض نوسازی خود را با توجه به قانون ابلاغی وزارت کشور که تا ۲۸ مرداد امسال اعتبار دارد، پرداخت و مشمول بخشودگی جرائم سنوات قبل ملک خود شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار