معاون برنامه‌ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

آبرسانی به ١١ هزار روستای کشور در دست اجراست

علویان صدر گفت: سال گذشته آب‌رسانی به ٩ هزار روستا اجرا شد و امسال نیز تامین آب پایدار ١١ هزار روستا در حال اجراست.

مسعود علویان صدر معاون برنامه‌ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در مشهد گفت: حرکت انقلاب و جهادی برای فعالیت در عرصه وزارت نیرو ضروری است و با همکاری سپاه و قرارگاه سازندگی ثامن الائمه در این دوره حرکت جهادی در حوزه آب‌رسانی به روستا‌ها رقم زده شد و باید از ظرفیت خیرین نیز در حوزه آب‌رسانی استفاده کرد.

او افزود: برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای پیشبرد امور اساس کار وزارت نیرو در حوزه آب و برق است و وزیر نیرو به صورت مستمر امور را پایش می‌کند.

معاون برنامه ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: اقتصاد آب نیز باید مورد توجه باشد و شرکت‌های آبفا باید از حالت زیان‌ده بودن خارج شوند.

علویان صدر بیان کرد: جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه طرح‌های فاضلاب و همچنین آب شیرین کن‌ها ضروری است و بدین منظور بسته‌های مختلف سرمایه گذاری در کشور در حوزه آب و فاضلاب تعریف شده و باید سرمایه گذاران جذب شوند.

او تصریح کرد: هم اینک ۶.١ میلیارد متر مکعب پساب در کشور تولید می‌شود که فقط چهار درصد از این حجم استفاده می‌شود لذا باید فرصتی فراهم شود تا با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران از پساب برای صنایع استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار