ایکس ایلان ماسک رکورد تعداد کاربران فعال را شکست

طبق اعلام ایلان ماسک، شبکه اجتماعی توییتر سابق که اکنون با نام ایکس شناخته می‌شود بیش از ۵۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

ایلان ماسک پس از خرید توییتر دچار چالش‌های زیادی شده و تغییرات بسیاری در این زمینه ایجاد کرده است. از ابتدا خریداری توییتر توسط او و اقداماتی که در این راستا انجام می‌داد موافقان و مخالفان زیادی داشت.

بزرگترین و مهم‌ترین این تغییرات را می‌توان تغییر نام و لوگوی توییتر سابق پس از سال‌ها فعالیت دانست.

با وجود اینکه تصور می‌شد تغییر نام و حتی در مواردی کاربری توییتر، موجب کاهش تعداد کاربران و علاقمندان این برنامه شود، اما ایلان ماسک اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه‌ شبکه‌ اجتماعی X که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد رکورد جدیدی به‌ثبت رسانده است. میلیاردر معروف، نموداری به‌ اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد X اکنون بیش‌ از ۵۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

پست ایلان ماسک درمورد ثبت رکورد جدید درمورد تعداد کاربران شبکه‌ اجتماعی ایکس درحالی منتشر می‌شود که این شرکت درحال اعمال تغییرات گسترده برای افزایش درآمد تبلیغاتی است زیرا ماه گذشته با کاهش درآمد در این بخش مواجه شده بود.

براساس گزارش رویترز، توییتر در ماه می ۲۰۲۲ یعنی قبل از اینکه ماسک این شبکه‌ اجتماعی را خریداری کند ۲۲۹ میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. مالک X در ماه نوامبر گزارش داد تعداد کاربران فعال روزانه‌ این پلتفرم به ۲۵۹٫۴ میلیون نفر رسیده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار