رسانه ملی در تبیین حقوق شهروندی یاری‌گر مدیریت شهری باشد

شهردار شهرکرد گفت: در راستای تبیین حقوق شهروندی و فرهنگ شهروندی رسانه ملی می‌تواند یاری‌گر مجموعه مدیریت شهری باشد.

محمدحسین واحدیان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش بیش از پیش تعاملات بین مجموعه مدیریت شهری و رسانه ملی اظهارداشت: شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی اجتماعی خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه می‌کند و برای افزایش میزان ارائه خدمات در تلاش است، اما می‌طلبد با تعامل دو سویه این اقدامات از طریق رسانه ملی نشر داده شود.

وی افزود: مرکز ارتباطات شهرداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رویکردشان رویکرد نرم‌افزاری است با توجه به بودجه اندکی که در اختیار دارند اقدمات خوبی را انجام داده‌اند، اما نیاز است از ابزار و زبان رسانه که زبان نرم و لطیفی است ارتباط با مردم برقرار و مردم را به مشارکت پذیری خدمات شهری جلب کنیم.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد اضافه کرد: رسانه ملی در راستای تبیین حقوق شهروندی و فرهنگ شهروندی می‌تواند یاری‌گر مجموعه مدیریت شهری باشد که خروجی آن امیدآفرینی و انگیزه آفرینی است.

واحدیان با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت در شهرکرد ادامه داد: ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر شهرکرد طی این مدت آسفالت شد که یک توزیع نسبتا عادلانه در این زمینه رخ داده است.

وی گفت: در حوزه حمل و نقل ۴۰ دستگاه و در حوزه خدماتی و راهداری نیز ۴ دستگاه خریداری شده است که خدمات ارزنده‌ای را می‌توان از این طریق به شهروندان ارائه کرد.

واحدیان با اشاره به ورود جدی مجموعه مدیریت شهری در مباحث فرهنگی افزود: در حال حاضر در کنار مجمع‌های فرهنگی و مذهبی قرار داریم و در حوزه فرهنگی اقدامات خوبی روی داده است.

وی، اجرای پروژه‌های عمرانی، اصلاح تقاطع‌ها، مبلمان شهری، توسعه زیرساخت‌ها و ... را از دیگر اقدامات این شهرداری عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای این اقدامات حمایت اعضای شورای اسلامی را داشته‌ایم که تقاضا داریم این حمایت‌ها استمرار یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
حمل و نقل تراموا را در شهر شهرکرد و شهرهای استان مطالعه و اجرایی کنید
آخرین اخبار