فراخوان انتخاب برترین واحد‌های صنایع کوچک استان/معرفی واحد‌های برتر صنایع کوچک

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ازآغاز فرآیند انتخاب برترین واحد‌های صنایع کوچک استان خبر داد و گفت:از واحد‌های برگزیده در مراسمی که همزمان با هفته حمایت از صنایع کوچک در دهه سوم مرداد ماه امسال برگزار می‌شود تجلیل می‌شود.

سید مصطفی هاشمی با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار گفت: با توجه به جایگاه مهم صنایع کوچک در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور، ۲۱ مرداد در تقویم رسمی کشور، روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده و هر سال برنامه‌هایی در قالب هفته گرامیداشت صنایع کوچک برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در راستای اهمیت و نقش مهم صنایع کوچک در تحقق شعار سال و پاسداشت از تلاشگران این عرصه، امسال از واحد‌های برگزیده صنایع کوچک استان در همایشی تقدیر می‌شود گفت:با برنامه ریزی انجام شده، فرآیند انتخاب صنایع کوچک آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در انتخاب واحد‌های برتر شاخص‌هایی نظیررشد تولید، ایجاد اشتغال پایدار، صادرات، توجه به زنجیره ارزش محصولات اولویت دار، تولید محصولات اولویت دار، استفاده از ظرفیت‌های واحد‌های دانش بنیان و فناوردر تولید محصولات، دارابودن واحد‌های تحقیق و توسعه، توجه به آموزش کارکنان، استفاده از خدمات مشاوره‌ای و کسب گواهینامه‌های استاندارد و ... در نظر گرفته شده است گفت: برای شناسایی واحد‌های برگزیده در گام نخست فراخوانی به واحد‌های صنایع کوچک ارسال تا بصورت خود اظهاری نسبت به تکمیل فرم مربوط اقدام و در مراحل بعدی اطلاعات موجود، صحت سنجی خواهد شد.

هاشمی افزود:کمیته داوران انتخاب واحد‌های برگزیده نیز با حضور نمایندگانی از استانداری فارس، اداره کل صمت فارس، جهاد کشاورزی بسیج مهندسین، اتاق بازرگانی صنایع و معادن و خانه صنعت و معدن و تجارت استان، واحد‌های برگزیده را انتخاب خواهند کرد.

او از واحد‌های صنعتی خواست حداکثر تا ۱۲ مرداد با مراجعه به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و یا مراجعه به پورتال این شرکت به نشانی https://fars.isipo.ir نسبت به تکمیل و ارسال فرم اقدام کنند.

صنایع کوچک به صنایعی گفته می‌شود که تعداد شاغلان آن‌ها بین پنج تا ۵۰ نفر است. براساس آمار بیش از ۹۰ درصد از صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس را صنایع کوچک تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.