گزارش رئیس صدا و سیما به مجلس از اقدامات لازم در جهت تشکیل ستاد انتخابات

جبلی در جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گزارشی از اقدامات لازم در جهت تشکیل ستاد انتخابات مجلس ارائه کرد.

احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۳۰ مرداد) این کمیسیون گفت: در جلسه امروز پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما به همراه معاونان رسانه ملی مهمان کمیسیون فرهنگی بودند و برنامه‌های تبلیغاتی سازمان صدا وسیما در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این نشست با تقدیر و تشکر از رسانه ملی بابت تولید آثاری همچون حسینیه معلی، پاورقی، نماهنگ و مجموعه برنامه‌هایی که منجر شد آنتن صدا وسیما پررونق‌تر از گذشته باشد، به تولید و ساخت برنامه‌های پر محتوا سفارش شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مورد جزئیات برنامه‌های صدا و سیما برای برگزاری انتخاباتی پرشور، اظهار کرد: در ادامه نشست امروز برنامه‌های رسانه ملی برای برگزاری انتخابات پر شور، ایمن، مشارکتی و رقابتی مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه جبلی گزارشی از اقدامات لازم در جهت تشکیل ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه کرد و اعضای کمیسیون فرهنگی دغدغه‌های خود را در خصوص برنامه‌های رسانه ملی مطرح و ضرورت بسترسازی برای پررنگ کردن دستاورد‌ها انقلاب اسلامی و قانون‌های موثر برای رفع مشکلات و چالش‌های کشور سفارش کردند.

وی گفت: در این نشست به تبیین ابعاد درست از قوانینی همچون قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، قانون جهش دانش بنیان‌ها و ... که مجلس آن‌ها را تصویب کرده و در برنامه هفتم به آن‌ها پرداخته است بسیار سفارش شد و در نهایت ساز و کار و روشن شدن ابعاد حقوقی قوانینی که مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات معیشتی جامعه در دستور کار خود دارد تاکید شد و همچنین راهکار‌های لازم برای ارتقاء کیفیت برنامه‌های رسانه ملی از موضوعات دیگر مورد بررسی این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار