۴ مجتمع خدمات رفاهی در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و نظارت امور روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: احداث ۴ مجتمع خدمات رفاهی در استان در مراحل پایانی است و حداکثر تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

رامبد نوذری معاون فنی و نظارت راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: اکنون ۱۷ مجتمع خدمات رفاهی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند ضمن اینکه ۴ مجتمع دیگر در مراحل پایانی احداث است و تا پایان امسال اتمام به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: برای ۶ مجتمع دیگر پروانه بهره برداری صادر شده و در دست احداث است.

نوذری به با بیان اینکه ساخت ۱۶ مورد مجتمع خدمات رفاهی در مرحله استعلام است، خاطرنشان کرد: برای ایجاد این تعداد مجتمع، موافقت اصولی صادر شده، اما باید از ۱۲ ارگان و دستگاه استان نیز استعلام اخذ شود و در صورت تایید امکان صدور پروانه بهره‌برداری وجود خواهد داشت.

معاون فنی و نظارت راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با تاکید بر اینکه برای ایجاد مجتمع‌های گردشگری از سرمایه گذاران استقبال می‌کنیم، گفت: ایجاد این مجتمع‌ها علاوه بر اشتغالزایی، باعث رفاه حال مسافران جاده‌ای می‌شود به خصوص اینکه با فراهم کردن مکان استراحت برای رانندگان جاده‌ای، از میزان وقوع تصادف می‌کاهد.

او اذعان کرد: با وجود اینکه متولی نظارت بر ساخت و کیفیت ارائه خدمات مجتمع‌های خدمات رفاهی اداره راهداری است، اما در قانون هیچ دستور العمل اجرایی و اختیاری برای برخورد قانونی با مواردی که کیفیت خدمات مناسبی ارائه نمی‌دهند، وجود ندارد و این یکی از عمده مشکلات این حوزه است که می‌طلبد قانون گذاران برای این مشکل چاره‌ای بیاندیشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.