پیست قایقرانی اسلالوم اصفهان آماده بهره برداری تا ماه آینده

رییس هیات قایقرانی اصفهان گفت:پیست قایقرانی اسلالوم (آب‌های آرام) این کلانشهر و تجهیز آن تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

رییس هیات قایقرانی اصفهان گفت:این پیست در دریاچه پارک بهشت ملک‌شهر واقع در شمال این شهر قرار دارد و برای بهره‌برداری از آن و بعلاوه خرید چند قایق مورد نیاز، حدود چهار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

سید سلمان قاضی عسگر افزود: این پیست چهارمین پیست قایقرانی اسلالوم آب‌های آرام کشور خواهد بود و استفاده از آن برای آموزش، استعدادیابی، جلسات تمرینی، توسعه رشته و جذب علاقه‌مندان مفید است.

او گفت: آب این دریاچه از چاه مجوزدار که برای آبیاری فضای سبز محوطه اطراف اختصاص دارد، تامین می‌شود، لذا برای تامین آب آن مشکلی نداریم.

رییس هیات قایقرانی اصفهان  با اشاره به برگزاری اردوی تیم قایقرانی رفتینگ عراق در اصفهان که تا دوشنبه هفته جاری ادامه دارد، گفت: این تیم با هدف برپایی دوره آموزشی رشته رفتینگ با دعوت فدراسیون قایقرانی به کشورمان سفر کرد و در رودخانه زاینده‌رود و دریاچه ملک‌شهر به تمرین پرداخت.

قاضی عسگرافزود: سطح کیفی و فنی قایقرانی ورزشکاران عراقی به اندازه قایقرانان کشورمان نیست، اما حضور آنان در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی و کسب سکو در فدراسیون‌های جهانی مفید است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.