کشف ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان سابقه دار پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از کشف ۴۳ کیلوگرم مواد افیونی از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه دار در عملیات پلیس پایتخت خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، افزود: در راستای مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلیس مبارزه با موادمخدر علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مامورین پایگاه یازدهم این پلیس دریافتند یکی از سوداگران مرگ با همدستی دو نفر دیگر با دو دستگاه خودروی سواری، مترصد انتقال یک محموله سنگین حشیش از مرز‌های جنوب شرقی کشور به تهران هستند.

وی گفت: ماموران، خودرو‌های حامل ماده مخدر را در یکی از محور‌های مواصلاتی استان تهران شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار دادند که پس از تعقیب و گریز موفق شدند خودرو‌های حامل موادمخدر را در بزرگزاه آزادگان متوقف، و هر سه متهم را دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو‌ها ۴۳ کیلوگرم حشیش کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بیان اینکه با کشف این محموله بزرگ ضربات مهلک و جبران ناپذیری بر پیکر سوداگران مرگ وارد آمد، افزود: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار