مسئول ستاد اقامه نماز شرکت پالایش نفت آبادان:

پالایشگاه آبادان خدمات رسان زائران اربعین خواهد بود

آقای سوری گفت: پالایشگاه آبادان در زمینه تقویت زیرساخت‌های مرز شلمچه و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی ۱۴۰۲ فعال خواهد بود.

احسان سوری مسئول ستاد اقامه نماز شرکت پالایش نفت آبادان گفت : مقرر شد طبق تاکیدهای نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و ائمه جمعه منطقه، پالایشگاه آبادان نقش پشتیبان را برای مواکب مردمی ایفا نموده و از موازی کاری با خدمات ایشان خودداری خواهد شد.

او تقویت زیرساخت ها در این مرز را هدف این شرکت در ایام اربعین اعلام کرد و گفت : از ابتدای هفته قبل کارکنان بخش عملیات غیرصنعتی به همراه بسیج پالایشگاه آبادان کار آماده سازی موقعیت این شرکت در شلمچه را آغاز کرده اند.

این مسئول بر آمادگی پالایشگاه آبادان در حمایت و پشتیبانی از موکب های مردمی تاکید کرد و گفت : این مجموعه برای رفاه زائران حسینی محلی برای ارائه امکانات رفاهی همچون ایجاد استراحتگاه هایی مجهز به سیستم خنک کننده و  سرویس های بهداشتی مهیا می کند.

به گفته مسئول ستاد اقامه نماز شرکت پالایش نفت آبادان  فراهم سازی ۱۰ دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب زوار به مدت ۲۰ روز، احداث ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و استقرار یک دستگاه جرثقیل در مرز شلمچه برای تسهیل روند احداث مواکب از جمله اقداماتی پالایشگاه آبادان است که برای اربعین امسال انجام خواهد داد.

او در ادامه به برپایی موکب مردمی شرکت پالایش نفت آبادان هم اشاره کرد و گفت: قرار است موکبی با همت کارکنان پالایشگاه آبادان در ایام اربعین برپا شود و تمامی اقلام تهیه شده در این موکب از کمک های کارکنان تهیه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.