بیمارستان تأمین اجتماعی چابهار برای ۱۱ هزار نفر شغل ایجاد می‌کند

مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:   یکی از مهمترین اقدامات توسعه ای در استان، اخذ مجوز بیمارستان با ۱۶۰ تخت در شهرستان چابهار است که این مهم زمینه اشتغال برای ۱۱ هزار نفر فراهم خواهد کرد.

  مجید یوسفی مقدم، گفت:  یکی از مهمترین اقدامات توسعه ای در استان، اخذ مجوز یک بیمارستان با ۱۶۰ تخت در شهرستان چابهار است که این مهم زمینه اشتغال حدود هزار نفر بصورت مستقیم و همچنین ۱۰ هزار نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم خواهد کرد.

  این بیمارستان در زمینی به مساحت حدود ۳۰ هزار متر مربع احداث می‌شود و برآورد اولیه هزینه ساخت آن حدود سه هزار میلیارد تومان است. تجهیزات بیمارستان تأمین اجتماعی چابهار در تمامی بخش‌های درمانی تشخیصی بوده و اقدام به ارائه خدمات خواهد کرد.

  بیمارستان تأمین اجتماعی زابل نیز از دو شیفت به شبانه روزی تغییر وضعیت داده است و همچنین  در زمینه خدمات درمانی، حدود ۷۰ پزشک اعم از متخصص، فوق تخصص، عمومی و دندانپزشک به این مجموعه اضافه شدند.

  در بیمارستان اصلی زاهدان نیز مجوز یک درمانگاه با چهار هزار متر زیربنا اخذ شده که این درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی به زودی مناقصه آن برای فعال کردن پیمانکار برگزار می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
در چابهار با توجه به موقعیت راهبردیش میتوان کلان بیمارستانهای بزرگی را هم برای جذب گردشگر سلامت داشت