افزایش شانس انگلیس برای میزبانی یورو ۲۰۲۸

شانس میزبانی مشترک انگلیس و ایرلند در مسابقات یورو ۲۰۲۸ افزایش یافت.

انگلیس و ایرلند در تلاش برای میزبانی یورو ۲۰۲۸ پیشرفت زیادی داشته‌اند، زیرا ترکیه از یوفا درخواست کرد برای سال ۲۰۳۲ میزبان شود.

با وجود این، ترکیه از پیشنهادش برای میزبانی یورو ۲۰۲۸ انصراف نداده و همچنان رقیب کشور‌های انگلیس، ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند، اسکاتلند و ولز است.

ترکیه و ایتالیا برای میزبانی یورو ۲۰۳۲ با یکدیگر رقابت داشتند، اما اکنون به دنبال ارائه پیشنهادی مشترک هستند در حالی که انگلیس، ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند، اسکاتلند و ولز پیشنهاد مشترکی را برای یورو ۲۰۲۸ ارائه کرده‌اند.

یوفا در بیانیه‌ای اعلام کرد:"یوفا امروز درخواستی از فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) و فدراسیون فوتبال ترکیه (TFF) برای ادغام پیشنهاد میزبانی مشترک یورو ۲۰۳۲ دریافت کرده است. یوفا اکنون با FIGC و TFF همکاری می‌کند تا اطمینان حاصل شود اسنادی که برای پیشنهاد مشترک آن‌ها ارائه می‌شود با شرایط مناقصه مطابقت داشته باشد. "

انتظار می‌رود یوفا قبل از ۱۰ اکتبر، زمانی که کمیته اجرایی تصمیم می‌گیرد کدام کشور میزبان یورو ۲۰۲۸ و یورو ۲۰۳۲ باشد، در مورد شرایط پیشنهادات تصمیم بگیرد.

در صورت موفقیت آمیز بودن پیشنهاد یورو ۲۰۲۸، ۱۰ ورزشگاه در ۵ کشور میزبان مسابقات خواهند بود: ورزشگاه ومبلی، اتحاد، براملی مور داک، ویلا پارک و پارک سنت جیمز در انگلیس، پارک کیسمنت بلفاست و دوبلین آرنا ایرلند، پارک همپدن در اسکاتلند و استادیوم ملی کاردیف در ولز.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
بجای نام بردن پنج تا کشور میتونستید بگید بریتانیا
سخته براتون گفتنش؟؟؟
آخرین اخبار