بنی گانتز: اقدامات نتانیاهو می‌تواند منجر به کودتا شود

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفت اگر نتانیاهو به تصمیمات دادگاه عالی احترام نگذارد موجب کودتا می‌شود.

بنی گانتز یکی از رهبران ائتلاف مخالف در کنست و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی امروز جمعه در اظهاراتی گفت که اگر نتانیاهو به تصمیم دادگاه احترام نگذارد مشروعیت قدرت را از دست می‌دهد و مسبب کودتا در رژیم صهیونیستی می‌شود.

به گزارش آی ۲۴، گانتز در این باره گفت: "اگر نتانیاهو مانند هر مقام دیگری از حکم دادگاه پیروی نکند، کودتایی انجام خواهد داد که ماهیت اسرائیل را تغییر خواهد داد. "

این در حالی است که نتانیاهو شب گذشته در گفتگو با شبکه «سی‌ان‌ان» گفته بود که تعهدی در قبال احترامش به تصمیم دادگاه در مورد بند «لغو معقولیت» در طرح اصلاحات قضایی نخواهد داشت.

کنست روز دوشنبه لایحه پیشنهادی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای محدود کردن برخی از اختیارات دیوان عالی را به رغم اعتراضات گسترده مخالفان در سرزمین‌های اشغالی که خواهان لغو آن بودند، تصویب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۵:۲۸ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
آقای بنی گانتس. تاریخ را تورق و تفحص کردم. قوم یهود همیشه در طول تاریخ در پهنه جغرافیای کره زمین همه جا پخش بوده اند و یک جا بند نشده بودند. حال چگونه شما از هشتاد سال پیش یکجا نشین شده اید و در فلسطین سکنی گزیده اید جای بسی تعجب دارد. گویا انگلستان شما را به آسیا و در فلسطین تبعید کرده تا از شر شما خلاص شود. تمام ثروت شما در جهان دست چه کسانی اداره میشود؟ آیا شما نباید پیش ثروتهای خودتان در اقصی نقاط عالم زندگی کنید؟ دلتان برای پولهایتان که انگلیس عنقریب آنها را برای خودش مصادره خواهد کرد تنگ نمی شود؟ چرا بدنبال پولهایتان در سراسر جهان نمیروید؟ از دستتان میبرند پولهایتان را. شما در قفسی بنام فلسطین زندانی شده اید. آیا شما آزادی را دوست ندارید؟ اموالتان را دوست ندارید؟
آخرین اخبار