دبیرکل انصارالله یمن:

اهانت به قرآن کریم از سوی لابی صهیونیستی-آمریکایی صورت می‌گیرد

دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: اهانت به قرآن در کشورهای غربی از سوی لابی صهیونیستی-آمریکایی صورت می‌گیرد.

سید عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت روز عاشورا گفت: از مردم خود می‌خواهم برای ادامه مقابله با دشمنان و نجات کشور از شرشان آماده باشند.

 به گزارش المسیره، او افزود: خواستار پایان دادن به تجاوز، محاصره، اشغالگری و حل پرونده‌های جنگ از جمله پرونده اسرا هستیم. برای همکاری و هماهنگی با برادرانمان در فلسطین و محور جهاد و مقاومت به منظور نجات فلسطین از چنگال دشمنان تلاش می‌کنیم.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه امت اسلامی در این دوران با ظلم و شرارت و جنایات یزیدیان لابی صهیونیستی-آمریکایی روبروست، گفت که اهانت به قرآن در کشورهای غربی از سوی این لابی صورت می‌گیرد.

او افزود: اقدامات لابی صهیونیستی در کشورهای غربی بویژه اهانت به قرآن کریم، اوج کفر و تجاوز به اسلام و مسلمانان است و کوچکترین کار، قطع ارتباط با کشورهایی است که اجازه هتک حرمت قرآن کریم را می دهند.

سید عبدالملک بدرالدین گفت: اقدام ما در گرامیداشت سالروز عاشورا و اقامه عزا برای نوه رسول خدا صلی الله علیه و علی آله، سخن گفتن ما از او و شهادتش و سخن گفتن از واقعه کربلا و اتفاقاتی که روز دهم محرم سال ۶۰ هجری افتاد -در حالی که در سال ۱۴۴۵ هجری هستیم- بر تاثیر زیاد، عمیق و ادامه دار قیام نوه رسول خدا صلوات الله علیه و علی آله، شهادتش و فاجعه کربلا دلالت می‌کند. همچنین بر یک ضربه فجیع بزرگ دلالت می‌کند که همچنان تا به امروز وجدان‌های بیدار ملت‌های مسلمان را در همه نسل‌ها تکان می‌دهد. عاشورا برای ما حامل درس عبرت‌هایی است که برای غلبه بر چالش‌ها به شدت به آن‌ها نیاز داریم.

او تاکید کرد: امام حسین علیه السلام از جایگاه هدایت، الگو، ادامه دهنده راه اسلام و رهبری ملت‌ها و با ایمان کامل به میدان آمد؛ به گونه‌ای که رسول خدا درباره او گفت: هر کسی که حسین را دوست بدارد، خدا او را دوست دارد.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در ادامه سخنرانی به مناسبت عاشورا گفت: فاجعه کربلا و رفتاری که با نوه رسول خدا، اهل بیت و دوستان وفادارش شد، بارزترین تجلی و سند یک انحراف بزرگ و خطرناک بود که سردسته شرور و ستمگران بنی امیه را بر مسند قدرت و تصمیم گیری درباره سرنوشت ملت نشاند. آنان هم در برابر رسول خدا صلی الله علیه و علی آله اعلام جنگ کردند.

او همچنین گفت: رسول خدا صلوات الله علیه و علی آله به امتش درباره آنان (بنی امیه) و خطر سیطره آنان بر امت هشدار داده و گفته بود نتیجه این اتفاق، فاجعه بار خواهد بود و به تحریف اسلام، بردگی و تحقیر ملت‌ها و غارت ثروت هایشان منجر خواهد شد، اما آنچه اتفاق افتاد، به آنان کمک کرد به رویایشان برای سیطره بر مردم دست یابند و با پرچم دورویی و پشت پرچم شرک حرکت کنند تا دسیسه هایشان را برای گرفتن انتقام از رسول خدا اجرا کنند و با تحریف مفاهیم اسلام، حق جلوه دادن باطل و باطل جلوه دادن حق، به ذلت و بردگی کشاندن ملت‌ها و سودجویی از ثروت هایشان به جنگ با اسلام ادامه دهند.

دبیرکل انصارالله در پایان گفت: اموی‌ها به این روش قصد داشتند جهان اسلام را بر اساس یک نقشه شیطانی تحت سلطه خود درآورند. این نقشه شامل فعالیت نظامی، جذب نیرو با وعده‌های وسوسه انگیز مادی، جنگ تبلیغاتی، عناوین فریبنده و سوء استفاده از آگاهی پایین طیف زیادی از مردم می‌شد. برنامه اول آنان جنگ و خصومت با امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام بود؛ آنهم زمانی که امیرالمومنین با اجماع نظر بی سابقه خلیفه مسلمانان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار