تظاهرات دوباره صهیونیست‌ها علیه لایحه اصلاحات قضایی

معترضان به لایحه جنجال برانگیز اصلاحات قضایی، در میانه بیم از تشدید خشونت‌ها، امروز (پنجشنبه) مجدداً به خیابان‌های تل‌آویو آمدند.

معترضان به لایحه اصلاحات قضایی رژیم صهیونیستی، سه روز پس از تصویب بند دوم آن امروز (پنجشنبه) عصر مجدداً در تل‌آویو دست به تظاهرات زدند.

به گزارش نشریه تایمز رژیم صهیونیستی، این اعتراضات در حالی مجدداً شروع شده که بیم آن می‌رود تنش‌ها بین تظاهرکنندگان و پلیس تشدید شود.

پس از صحنه‌های خشونت‌آمیز بین پلیس و معترضان در تظاهرات گسترده روز دوشنبه، انتظار می‌رود امشب نیرو‌های پلیس در تعداد زیاد برای جلوگیری از انسداد جاده‌ها حاضر شوند. 

تصویب بند دوم از لایحه جنجالی اصلاحات قضایی توسط پارلمان رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه، مخالفت‌های شدیدی را به همراه داشته است. مخالفان می‌گویند این لایحه اختیارات دیوان عالی را محدود می‌کند و درصدد ایجاد دیکتاتوری است. 

گفته می‌شود پیش از تصویب لایحه، قانونگذاران مخالف به نشانه اعتراض کنست را ترک کرده‌اند. در مقابل، همه اعضای ائتلاف نتانیاهو به آن رأی مثبت دادند. فشار برای تصویب این لایحه از سوی کابینه، هزاران صهیونیست را به خیابان‌ها آورده است. کمیته یهودیان آمریکا، یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های طرفدار رژیم صهیونیستی در آمریکا از تصویب لایحه ابراز ناامیدی کرده و می‌گوید که «به شدت نگران» است در بحبوحه تظاهرات گسترده، شکاف در رژیم صهیونیستی عمیق‌تر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار