پیام تسلیت سردار جلیلیان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) و شهادت سومین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش را تسلیت گفت.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، در این پیام آمده است:
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
محرم؛ ماه بصیرت، شکوفایی، سوگواری خردمندانه و ماه عشق است. ماه رشد و بالندگی، جوشیدن و اندیشیدن، اوج گرفتن به سمت ملکوت و مدرسه عشقی که باید در آن درس چگونه زیستن را آموخت.

آنچه در محرم به وقوع پیوست، تنها یک واقعه نیست، بلکه رخداد محرم و "عاشورا"، در کالبد فرهنگی و نقشه راه حیات سعادتمندانه بشر حک شده و نمایه‌های قدسی نهضت عاشورا را که از جلوه‌های اخلاق، ولایت مداری، اهتمام به امر به معروف و نهی از منکر، ایثار، نوع دوستی، اخوت و برادری است را نمایندگی می‌کند.

عاشورا به ما می‌آموزد که در ماجرای دفاع از دین، بصیرت بیش از چیز‌های دیگر برای انسان لازم است، عاشورا به ما درس می‌دهد که برای حفظ دین باید فداکاری کرد، درس می‌دهد که در راه قرآن باید از همه چیز گذشت و در میدان نبرد حق و باطل، همه افراد اعم از کوچک و بزرگ زن و مرد، پیر و جوان، با هم در یک صف قرار گیرند. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم ولایت مدار استان، کارکنان خدوم انتظامی و خانواده‌های محترمشان تسلیت عرض نموده، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام راحل و، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) با صدای بلند فریاد خواهیم زد در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی همچون یاران با وفای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در رکاب ولایت، محکم و استوار تا رسیدن به شهادت پیش خواهیم رفت.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان
 سرتیپ دوم " دوستعلی جلیلیان"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.