دیدار دوستانه فوتبال

آرسنال ۵ - بارسلونا ۳/ توپخانه آرتتا مقابل تیم ژاوی فعال شد

بارسا در اولین بازی دوستانه پیش فصل خودش مقابل آرسنال قرار گرفت و در یک بازی پر گل شکست خورد.

قرار نبود اولین بازی دوستانه بارسلونا در تور پیش فصل آمریکا مقابل آرسنال باشد، اما پس از لغو دیدار با یوونتوس به دلیل شیوع ویروس در اردوی بلوگرانا، ژاوی و شاگردانش اولین بازی دوستانه خودشان را مقابل آرسنال برگزار کردند. در سمت دیگر زمین آرسنالی قرار گرفته بود که این چهارمین بازی دوستانه پیش فصلش به حساب می‌آمد، درست پس از شکست ۲-۰ مقابل منچستریونایتد.

در دیداری از ساعت ۶:۳۰ پنجشنبه آغاز شد، هفتاد هزار تماشاگر در استادیوم سوفای شهر اینگلوود کالیفرنیا شاهد بازی دوستانه میان تیم‌های بارسلونا و آرسنال بودند. دو گل لواندوفسکی و رافینیا در نیمه اول با گل‌های ساکا و کای هاورتس پاسخ داده شد و پس از آن ژاوی تصمیم گرفت همه ۱۱ بازیکن ترکیب اولیه تیمش را تعویض کند.

تعویض‌های آرسنال در نیمه دوم به تدریج شروع شد و در همین نیمه بود که لیاندرو تروسار به ستاره بازی تبدیل شد. تروسار دو گل زیبا وارد دروازه اینیاکی پنیا کرد و همین دو گل سرنوشت بازی را تعیین کرد. بارسا هیچ پاسخی برای گل‌های تروسار نداشت و در آخرین دقایق گل فران تورس باز هم توسط آرسنالی‌ها و این بار فابیو ویرا پاسخ داده شد. بازی در نهایت با نتیجه ۵-۳ به سود آرسنال خاتمه یافت.

برچسب ها: بارسلونا ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار