حسینیه اعظم زنجان، دومین قربانگاه بزرگ جهان اسلام

حسینیه اعظم زنجان به عنوان دومین قربانگاه جهان اسلام همه ساله در ماه محرم نذورات نذری مردم را جمع آوری و در بین نیازمندان و صاحبان نذورات توزیع می‌کنند. یکی از دلایل شهرت‌های جهانی حسینیه اعظم زنجان مربوط است به تعداد احشام قربانی اهدا شده توسط مردم به این حسینیه در روز هشتم ماه محرم می‌باشد تا این حسینیه طبق آمار به دومین قربانگاه جهان اسلام بعد از منا شهرت یابد. طبق آمار منتشر شده از سوی حسینیه اعظم زنجان به طور میانگین بیش از هشت هزار راس انواع احشام همه ساله در روز هشتم ماه محرم به حسینیه اعظم زنجان اهدا می‌شود.
۰۴ / ۰۵ / ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
/
پربازدید ترین عکس ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساسا
۲۰:۲۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
ماه حرام و خونریختن
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۲۰:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
درسته زنجان خیلی زیاد قربونی بریده میشه همش هم فقط به عشق اربابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
با سلام به نظر من که خودم که بچه زنجانم و از نزدیک دیدم حسینیه اعظم زنجان بزرگترین قربانگاه جهان اسلام بعدازمنا ست
Iran (Islamic Republic of)
بانو
۱۶:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
مردمش‌دومین‌استان‌فقیر‌ایران‌هستندحالا‌قربانی‌کردنشون‌چیه‌من‌نمیدونم‌.انسانیت‌مهمه‌شهربدون‌گدامهمه‌،شهری‌که‌بیشترمردمش‌اجاره‌نشین‌هستن‌...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
خدا ازشون قبول کنه انشالا به دست نیازمندان برسه یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
میخک
۱۵:۲۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
این همه حیوان زبون بسته را قربانی میکنید که ۱۰ شب شام بدید خب میتونید خیلی ساده تر مراسم عزای امام حسین رو برگزار کنید و خود امام هم راضی نیست این همه ولخرجی و اسراف لااقل با پول نذریها کارخونه تولیدی بسازید در امدشو بین نیازمندا تقسیم کنید خدا هم راضیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
اجرتون باامام حسین.ماروهم دعاکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
جاتون خالی هرسال بیشترازپیش مردم ازایران می ایندمیزبان زنجان بودکه الان کم کم میزبان ایران می شودوبه عمومیت تبدیل شده تنهامراسم ایران که این شکل است .نمادونشان محرم وکل محرم فقط روزهشتم محرم واون همه مراسم حسینیه اعظم.ایران فقط یک روزدرسال همچنین اتفاق عظیم وبسیارخاص رامی تواندببیندکه تعریف وانرژیش روبایددید.
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۰:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
یکی از دلایل شهرت‌های جهانی حسینیه اعظم زنجان مربوط است به تعداد احشام قربانی اهدا شده توسط مردم به این حسینیه در روز هشتم ماه محرم می‌باشد تا این حسینیه طبق آمار به دومین قربانگاه جهان اسلام بعد از منا شهرت یابد. طبق آمار منتشر شده از سوی حسینیه اعظم زنجان به طور میانگین بیش از هشت هزار راس انواع احشام همه ساله در روز هشتم ماه محرم به حسینیه اعظم زنجان اهدا می‌شود.