فرماندار سردشت:

اعتبارات عمرانی سردشت ۳۷ درصد افزایش یافت

فرماندار سردشت گفت: هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای این شهرستان مصوب شده که در مقایسه با پارسال ۳۷ درصد افزایش یافته است.

باباخان اسکندری فرماندار سردشت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان برای سال ۱۴۰۲ از محل ردیف‌های بودجه‌ای در قالب ۸۶ طرح تعیین شده که در مقایسه با پارسال افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: این سهم از اعتبارات شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و گاز و ۲۷ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده در نظر گرفته شده است.

فرماندار سردشت گفت: اعتبارات با محوریت تکمیل طرح‌های نیمه تمام و در دست احداث و با اولویت نیاز‌های شهرستان، بیشترین سهم بودجه به ترتیب در بخش‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری برای شهرداری‌ها و بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، صنعت و معدن و شهرک صنعتی، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش توزیع و مصوب شده است.

وی تاکید کرد: تمامی مدیران باید عزم‌شان را جزم کنند تا در دولت سیزدهم با جذب اعتبارات، طرح‌ها به اتمام برسد و به هدف نهایی یعنی همان رضایتمندی مردم دست پیدا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.