افزایش ۱۰۰ درصدی تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات رده‌های سنی خراسان رضوی

رئیس هیات هندبال خراسان رضوی از افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات رده‌های سنی استان خبر داد.

رضا علیزاده رئیس هیات هندبال خراسان رضوی در خصوص برنامه‌های استعدادیابی هیات هندبال خراسان رضوی گفت: دور اول استعدادیابی هندبال خراسان رضوی با مشارکت آموزش و پرورش در شهریور و مهر سال گذشته استارت خورد و خروجی مرحله اول استعدادیابی استان حضور شرکت‌کنندگان در مسابقات آموزشگاه‌های استان بود که از هر رده سنی و در دو بخش دختران و پسران ۸ تیم شرکت کرده بودند.

او افزود: مرحله دوم استعدادیابی نیز در فروردین و اردیبهشت سال جاری صورت گرفت که در سبزوار، تربت جام، سرخس، نیشابور، قوچان، گناباد و در باشگاه‌های مختلف مشهد پیگیری شد.

رئیس هیات هندبال خراسان رضوی ادامه داد: در پی انجام ۲ مرحله استعدادیابی، مسابقات رده‌های سنی استانی را برنامه‌ریزی کردیم که در حال حاضر این مسابقات در حال جریان است. مسابقات استانی رده سنی جوانان در بخش پسران به میزبانی سبزوار، مسابقات استانی رده سنی نوجوانان در بخش پسران به میزبانی سرخس، مسابقات استانی نوجوانان و جوانان در بخش دختران به میزبانی مشهد و مسابقات استانی رده سنی نونهالان در بخش دختران نیز در مشهد میزبانی شد.

علیزاده بیان کرد: حدود ۴۵ تیم در مسابقات استانی شرکت کرده‌اند که نسبت به سال گذشته تعداد تیم‌های شرکت‌کننده ۱۰۰ درصد افزایش داشته‌است.

او تصریح کرد: از آنجا که مسئول منطقه یک کشور، هیات هندبال خراسان رضوی است، احتمالا مسابقات منطقه یک کشور را نیز برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار