رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

روش های هنرمندانه راه مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن است

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز هم باید بیش از پیش در مقابل ظلم با روش‌های هنرمندانه و رسانه‌ای حق را بیان کرد، چراکه جنگ امروز جنگ تبلیغاتی است و دشمن ذهن‌ها را مشوش و انسان‌ها را ناامید می‌کند.

حجت الاسلام محمد قمی در همایش دختران استان زنجان با بیان اینکه باید با دشمن و دشمنی‌هایش مبارزه کرد، گفت: ما از امام حسین(ع) آموخته‌ایم که در مقابل ظلم و ظالم کوتاه نیاییم و با آن مبارزه کنیم.

وی با بیان اینکه در واقعه کربلا همه مردان در هر سنی جانانه برای دفاع از اهل بیت(ع) جنگیدند اما کار امام حسین(ع) بعد از شهادت تمام نشد اضافه کرد: چراکه هدف از قیام کربلا نشان دادن راه حق بود و اباعبدالله‌الحسین(ع) برای تبیین آمده بود.

وی اظهار داشت: اگر حضرت زینب(س) مسئولیت انتشار وقایع کربلا به جامعه بشری را بر عهده نمی‌گرفت، کسی از حماسه عاشورا و اهداف آن باخبر نمی‌شد و این بانوی بزرگ با همراهی دختران به نحو احسن این وظیفه را به انجام رسید.

حجت الاسلام قمی افزود: وظیفه ما تا عاشورا عزاداری برای امام حسین(ع) است اما بعد از سالروز قیام عاشورا باید برای روشن کردن ذهن‌ها قدم برداریم.

این مسوول خاطرنشان کرد: شهر زنجان از اولین استان‌هایی است که بانوان با ظلم پهلوی مبارزه کردند و انقلاب به پیروزی رسید و این خیزش اجتماعی باید امروز هم نمود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.