تلاش دولت برای جبران کمبود آب شرب مردم تربت حیدریه ستودنی است

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: اقدامات و تلاش دولت در حمایت از شرکت آب و فاضلاب این شهرستان با هدف جبران کمبود آب آشامیدنی مردم ستودنی و شایسته تقدیر و تبیین است.

حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در دیدار مدیر عامل شرکت آبفای تربت‌حیدریه افزود: انتظار می‌رود گزارش فعالیت‌های خود را در اختیار رسانه‌های رسمی و معتبر قرار دهید تا مردم از جزییات تلاش‌های صورت گرفته بیشتر و بهتر مطلع شوند.

وی با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب، اضافه کرد: بیان اقدامات عمرانی آبفا در کنار تنگنا‌هایی که این شرکت با آن مواجه است موجب تنویر افکار عمومی و همراهی بیشتر مردم در موضوع مهم صرفه جویی و مدیریت مصرف می‌شود.

همچنین مدیر عامل آبفای تربت‌حیدریه گفت: برای جبران کمبود آب شهرستان در اقدامی ضربتی چهار حلقه چاه در ۱۳ کیلومتری شهر حفر شد تا یک خط انتقال جدید با خروجی ۳۰ لیتر بر ثانیه وارد مدار شود.
علیرضا عباسی به حمایت دولت و اختصاص اعتبار تامین آب تربت حیدریه از سوی وزارت نیرو اشاره کرد و افزود: با در نظر گرفتن روند کنونی مصرف و تداوم خشکسالی باید از هم‌اکنون به فکر جبران کمبود آب تربت حیدریه باشیم.

به گفته وی نیاز کنونی آب بهداشتی مردم تربت حیدریه در سطح شهر‌ها و روستا‌های شهرستان مجموعا از طریق ۳۲ حلقه چاه عمیق به سختی تامین و توزیع می‌شود.

وی تایید کرد که اقدامات عمرانی برای تامین آب شرب مردم تربت حیدریه و تشویق عموم به صرفه جویی نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است که اقدامات لازم در این رابطه انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.