منچستریونایتد با راسموس هویلوند به توافق رسید

شبکه اسکای اعلام کرد منچستریونایتد با راسموس هویلوند، مهاجم دانمارکی آتالانتا، برای امضای توافقی پنج ساله به توافق رسید.

در روز‌های گذشته خبر‌های زیادی درباره مذاکرات فشرده بین منچستریونایتد و آتالانتا بری انتقال راسموس هویلوند به گوش می‌رسید که حاکی از طولانی شدن مذاکرات به دلیل عدم توافق دو باشگاه بر سر قیمت این پدیده دانمارکی بود.

درحالیکه در ایتالیا گفته می‌شود آتالانتا برای واگذاری این مهاجم دانمارکی پیشنهادی ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورویی می‌خواهد، اما یونایتد امیدوار است باشگاه ایتالیایی را با مبلغی کمتر راضی کند.


امروز شبکه اسکای مدعی شد منچستریونایتد در گفتگو‌های شخصی با هویلوند نظر او را جلب کرده و پدیده دانمارکی آتالانتا با شیاطین سرخ قراردادی پنج ساله امضا خواهد کرد.


در این گزارش اشاره شده که دو طرف بر سر قرارداد پنج ساله به توافق رسیده‌اند و بند تمدید خودکار یک ساله هم در قرارداد او وجود خواهد داشت. شیاطین سرخ به زودی پیشنهاد دیگری به آتالانتا می‌فرستند که البته با برخی مبالغ ادعایی مثل ۹۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون یورو تفاوت خواهد داشت.

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، در روز‌های گذشته درباره این انتقال صحبت کرده و عملا اعلام کرد که باشگاه ایتالیایی در مقابل تلاش‌های منچستریونایتد قادر به حفظ پدیده دانمارکی‌اش نیست. او گفته بود آتالانتا دوست دارد هویلوند را حفظ کند، اما با توجه به شرایط مالی‌اش نمی‌تواند از یک انتقال قابل توجه چشم‌پوشی کند.

برچسب ها: منچستر ، یونایتد ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار