مدیرکل راهداری هرمزگان:

تونل تنگه زاغ در محور بندرعباس - حاجی‌آباد بازگشایی شد

شرفی گفت: تونل تنگه زاغ در محور بندرعباس به حاجی‌آباد با تلاش همه عوامل خدمات رسان استان بازگشایی شد.

عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پس از وقوع تصادف و آتش‌سوزی در تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار شهسواری) در محور بندرعباس- حاجی‌آباد که حدود ساعت سه بامداد روز یکشنبه یکم مردادماه رخ داد، بلافاصله عملیات امداد رسانی و بازگشایی تونل با تلاش شبانه‌روزی همکاران راهداری آغاز شد که اکنون این مسیر پاکسازی و ایمن‌سازی شده و مردم می‌توانند تردد کنند.

او گفت: به دلیل اینکه همچنان اثرات دود و خاک حاصل از انفجار در تونل است لذا تمام کاربر‌های جاده‌ای هنگام استفاده از این تونل، احتیاط کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: در زمان وقوع حادثه، تردد در محور بندرعباس به حاجی‌آباد و برعکس به صورت دوطرفه از طریق تونل ۱۷ شهریور با ترافیک سنگین در حال انجام بود، اما در حال حاضر ترافیک در این محدوده روان است و خودرو‌ها در حال تردد از این تونل هستند.

شرفی گفت: مردم برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهر‌ها از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ بگیرند.

بامداد شنبه حدود ساعت ۲:۳۰ دقیقه شب، بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی بنزین در محور رفت تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار شهسواری) دچار آتش‌سوزی شد که با تلاش راهداران هشت دستگاه خودروی سوخته از داخل تونل بیرون کشیده شد و طبق آخرین آمار تاکنون چهار فوتی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.