جذب ۲۰۰۰ حامی جدید ایتام در فارس

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از جذب ۲۰۰۰ حامی جدید ایتام در هفته اول ماه محرم امسال و با راه‌اندازی پویش محرم در این استان خبر داد.

یوسف علوی با بیان اینکه حامیان جدید از ۳۳۴۸ فرزند معنوی در فارس حمایت می‌کنند، گفت: "پویش محرم" بعد از پویش‌های "عید نوروز" و "به عشق علی" مربوط به ایام عید غدیر، سومین پویشی است که به صورت سراسری در کشور ویژه جذب حامی کودکان ایتام و محسنین، اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس ضمن یادآوری اینکه حامیان جدید جذب شده در همین مدت کوتاه ۴۰ میلیون تومان واریزی برای فرزندان تحت پوشش خود داشته‌اند، گفت: جذب حامیان نیکوکار از طریق بالغ بر ۶۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان انجام شده است.

او در ادامه گفت: طرح اطعام و احسان حسینی نیز از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر برای توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در ادارت کمیته امداد سراسر کشور اجرایی شده است.

علوی در خصوص اجرای این طرح و میزان کمک‌های خیران استان فارس گفت: در اجرای طرح اطعام حسینی تعداد ۱۶۱ آشپزخانه توسط امداد، مراکز نیکوکاری و خیریه‌های استان برپا شده است.

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون تعداد ۱۸۸ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و تعداد ۲۱۲۰ بسته سبد غذایی جمعاً به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال به همت خیران استان طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار