دستگیری سوداگر مرگ در مناطق مرزنشین گرمی

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: سوداگر مرگ در حین انتقال مواد مخدر به مناطق مرزنشین شهرستان گرمی توسط مرزبانان دستگیر و روانه زندان شد.

سردار سید شاهین اسمعلی گفت: سوداگر مرگ در حین انتقال مواد مخدر به مناطق مرزنشین شهرستان گرمی توسط مرزبانان دستگیر و روانه زندان شد.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل با بیان اینکه ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از این سوداگر کشف شد، می گوید: یکی از اولویت‌های اساسی نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق مواد مخدر و جلوگیری از گسترش مصرف آن در بین جوانان است که در این راستا در استان اقدامات بسیار قابل توجهی توسط مسئولان نیروی انتظامی در حال انجام است.

او افزود: مرزبانان این استان شبانه روز با هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر داشته و نسبت به هرگونه ورود و خروج و مبارزه با مواد مخدر حساس بوده و با افراد خاطی به جد برخورد می‌کنند.

سردار اسمعلی با بیان اینکه پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ تلاشی جهادی و ایثارگونه و اراده‌ای پولادین دارد، گفت: از هموطنان در استان اردبیل تقاضا داریم تا به محض مشاهده فعالیت‌های مشکوک باندها و سوداگران مواد مخدر در ارتباط با تهیه و توزیع این مواد افیونی گزارش خود را به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.