حضور ۱۶ تیم در سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان

مسئول کمیته فنی و اجرایی سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، از حضور ۱۶ تیم شامل ۱۴ تیم خارجی و دو تیم داخلی در این دوره از تور خبر داد.

ناصر هوشیار، مسئول کمیته فنی و اجرایی سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان گفت: جمعی از مسئولان اداره کل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی و اردبیل از مسیر منتهی به دریاچه شورابیل، اردبیل بازدید کردند و در نهایت این مسیر به عنوان خط پایان مرحله چهارم، سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه دیگر مراحل این دوره از تور بدون تغییر برگزار می‌شوند، افزود: در مرحله اول ابتدا دوچرخه‌سواران، مسیر تبریز تا ارومیه رکاب زده و از ارومیه به تبریز ترانسفر خواهند شد.

هوشیار ادامه داد: در ادامه، شرکت کنندگان مجدداً از تبریز به جلفا رکاب زده و پس از استقرار در جلفا، در مرحله سوم، مسیر جلفا تا بنیس شبستر را رکاب می‌زنند.

مسئول فنی اجرایی سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان گفت: در مرحله چهارم این تور، دوچرخه سواران مسیر تبریز تا شورابیل اردبیل را رکاب خواهند زد و پس از استقرار در اردبیل، در مرحله پایانی، مسیر سرعین تا تفرجگاه عینالی تبریز را می‌پیمایند.

وی در رابطه با تعداد تیم‌های حاضر در سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، مطرح کرد: در مجموع ۱۶ تیم، متشکل از ۱۴ تیم خارجی و دو تیم داخلی شامل تیم‌ملی ایران و تیم مس‌سونگون، در این دوره از تور حضور خواهند داشت.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی در خصوص تور تبریز - کندوان عنوان کرد: این تور پس از ۲۱ سال، به ثبت فدراسیون جهانی دوچرخه سواری UCI رسیده و چهارم شهریور به صورت یک روزه با حضور رکابزنان حاضر در تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان برگزار خواهد شد.

سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران - آذربایجان، چهارم لغایت نهم شهریور ماه سال جاری، طی پنج مرحله به میزبانی سه استان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

 ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار