نماینده مردم مهریز در مجلس:

گرانی‌ها از حد و حدود گذشته است / افزایش اجاره بها کمر مردم را شکست

صباغیان گفت: درباره گرانی‌ها باید از رئیس جمهور سوال کنیم و ایشان باید به مجلس پاسخگو باشد.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز،بافق، ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع گرانی‌ها از حد و حدود گذشته و از هر چهار نفر، سه نفر از گرانی‌ها می‌نالند. این مجلس، خانه ملت و نمایندگان، جزئی از مردم هستند، بنابراین این سوال وجود دارد که چه کاری باید انجام دهید و چه جوابی وجود دارد که به مردم داده شود.

او با اشاره به اینکه افزایش اجاره بها کمر مردم را شکسته است، ادامه داد: ما مسئولان باید به حوزه‌های انتخابیه سرکشی کنیم، کدام یک از ما می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم. به نظر من باید از رئیس جمهور سوال کنیم و ایشان باید به مجلس پاسخگو باشد.

صباغیان تصریح کرد: این نمی‌شود دولت کار خود را انجام دهد و ما هم سرمان را پایین بگیریم و به دنبال کارمان برویم. غذای مسئولان، خانه مسئولان و ... همگی مطلوب و خوب است، این درد را باید لمس کنیم و بر این اساس خواهش می‌کنم در این زمینه ورود کنید.

او خطاب به رئیس جلسه اظهار داشت: آجر تنی ۵۵۰ هزار تومان بوده که یکباره به ۷۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و همین موضوع فردا روی اجاره خانه، اقلام اساسی و ... تأثیر می‌گذارد بنابراین باید یک نفر در این رابطه پاسخگو باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار