دعوت شرکت آب منطقه‌ای کرمان از نخبگان برای مدیریت منابع آب

شرکت آب منطقه‌ای کرمان از پیشنهادات و راهکار‌های برگزیده نخبگان در زمینه مدیریت منابع آب استقبال می کند.

 علی رشیدی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: شرکت آب منطقه ای در نظر دارد، به منظور ارتباط و همکاری بیش از پیش با نخبگان استان، دریافت نظرات و راهکارهایی در زمینه مدیریت منابع آب، پیش بینی و پیشگیری از اثرات اجتماعی احتمالی چالش آب، سلسله جلساتی را با عنوان «آب و امید» با نخبگان دانشگاهی، صنعتی، کشاورزی و سیاسی استان با حضور اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت برگزار کند.

او افزود: در این جلسات، ابتدا چالش‌ها و اطلاعات آب استان ارائه می‌شود و سپس فرصت مشخصی به هر کدام از نخبگان داده خواهدشد تا نقطه نظرات خود را ارائه و دیدگاه‌های کارشناسی شان را در خصوص راهکار‌های دستیابی به اهداف برنامه سازگاری با کم آبی با همکاری سایر دستگاه‌ها و همراهی و همکاری مردم در خصوص اجرای مدیریت یکپارچه منابع آب و همچنین راهکار‌های عملی برای صرفه جویی در مدیریت منابع آب بیان کنند.

رشیدی تصریح کرد: پیشنهادات برگزیده نخبگان استان به منظور اصلاح قوانین و دستورالعمل‌ها به دستگاه‌های ملی و مجلس شورای اسلامی منعکس خواهد شد.

او با بیان این که شرکت آب منطقه‌ای کرمان از پیشنهادات و راهکار‌های برگزیده نخبگان حمایت خواهد کرد و موارد منتخب را در جلسات کارگروه استانی سازگاری با کم آبی با حضور استاندار محترم ارائه می‌کند، بیان داشت: اولین جلسه با حضور نخبگان اعضای هیئت علمی استان در روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه و دومین جلسه با حضور نخبگان دانشجویی استان در روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان افزود: مدیر روابط عمومی شرکت، مسئولیت هماهنگی برای حضور نخبگان در جلسات را بر عهده دارد و دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند از طریق این مدیریت برای شرکت در این جلسات برنامه ریزی و اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
شما نخبه های صنعت آب رو گوشه نشین کردید و افرادی که هیچگونه تخصصی ندارند را در پستهای تخصصی گذاستید و بدون توجه به تواناییهای هر فرد فقط از افراد خودی استفاده کردید حال دنبال افرا نخبه از بیرون میگرپید منظورتان چیست میخواهید اونها را هم از میدان بیرون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
خبر برا سومه مرداد بعد در ۱۱ ۱۸ تیر هنوز جلسه میخواهد برگزار شود