پهپاد‌های نهاجا به هدف زدند

سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت گفت: پهپاد‌های نهاجا در دومین روز این رزمایش، اهداف تعیین شده را منهدم کردند.

سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت گفت: در دومین روز از مرحله اصلی این رزمایش، بعد از رصد، هواپیمای آر اف ۴ و پهپاد‌های شناسایی مهاجر ۶ و کمان ۱۲، مواضع مورد نظر را شناسایی و از آن‌ها عکسبرداری کردند و پهپاد‌های انهدامیِ آرش هم اهداف تعیین شده را هدف قرار دادند.

امیر سرتیپ دوم رودباری افزود: پهپاد مهاجر ۶ نیروی هوایی ارتش در این مرحله از رزمایش، ضمن ارسال برخط (آنلاین) تصاویر و با مجهز بودن به بمب‌های هوشمند، نقطه‌زن و ارتقا یافته «قائم» اهداف زمینی و ادوات دشمن را با موفقیت مورد اصابت قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
درود بر دلاور مردان نیروی هوایی که با تحریم های داخلی و خارجی در این سال‌های طولانی توانسته است امروز آبروی کشور را بخرند و جواب دشمنان را در هر زمان و هر مکان بدهند. در۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ هم آبروی انقلاب را هم خریدند. لذا افسوس که پدافند هوایی را از نیروی هوایی جدا کردند.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۸:۱۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
پایگاه های هوایی به صدها پایگاه افزایش دهید این خود از بهترین پدافندهای غیرعامل در جهان و نگهداری و نگهداشت سرمایه های ملی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
در دومین روز از مرحله اصلی این رزمایش، بعد از رصد، هواپیمای آر اف ۴ و پهپاد‌های شناسایی مهاجر ۶ و کمان ۱۲، مواضع مورد نظر را شناسایی و از آن‌ها عکسبرداری کردند و پهپاد‌های انهدامیِ آرش هم اهداف تعیین شده را هدف قرار دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
به کوری چشم دشمنان اسلام ما همیشه تو اوج اقتدار هستیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدسعیدی
۰۱:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
سلام متشکرم دراخباروخبررسا نی برنامه ها رابیشترکنیدخبرهای موثقرادراین برنامه جستجو میکنیم موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
هدف اصلی تل آویو است آنجا را باید زد
آخرین اخبار