فرج‌پور: تجربه مسابقات آسیای مرکزی به تیم ایران کمک کرد

دریافت کننده تیم ملی والیبال زیر ١۶سال پسر ایران گفت: تجربه مسابقات آسیای مرکزی در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به تیم ایران کمک کرد.

امیرعلی فرج‌پور پس از پیروزی مقابل عربستان اظهار داشت: تیم ایران هم بازی‌های تدارکاتی و هم مسابقات آسیای مرکزی را تجربه کرده است و با استفاده از این تجربه‌ها عربستان و دیگر حریفان مرحله مقدماتی را شکست دادیم.

وی تصریح کرد: البته تیم عربستان سعودی نسبت به رقبای پیشین (ژاپن و چین) از سطح والیبال پایین‌تری برخوردار بود، اما تیم ایران هم از تجربه‌های کسب کرده خود در دیدار‌های قبلی در دیدار مقابل عربستان کرد و خوشبختانه نتیجه خوبی گرفتیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران درباره بازی‌های مرحله بعدی تصریح کرد: اول یک ریکاوری خوب را خواهیم داشت و تمرکز خود را برای بازی‌های آینده بالا می‌بریم. دیدار‌های مرحله بعد حساسیت بیشتری دارند و تیم‌های قدرتمندی در آن حضور خواهند داشت و تیم ایران تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه مطلوب خواهد کرد.

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار