مصرف برق در آذربایجان‌غربی به هزار و ۱۸۳ مگاوات رسید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: اوج مصرف شبکه برق استان در هفته گذشته به هزار و ۱۸۳ مگاوات رسیده که رقمی قابل توجه بوده و نیاز شدید به کاهش مصرف با همکاری مشترکان را نشان می‌دهد.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با توجه به تداوم روند افزایش دما از اواخر هفته گذشته، مدیریت مصرف برق در استان نظیر دیگر نقاط کشور، امری ضروری است و همه باید به این امر اهتمام داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به دمای ۵۵ درجه بالای صفر که هموطنان مان در جنوب کشور آن را تجربه می‌کنند، از مردم استان انتظار می‌رود در ایام گرم تابستان امسال با رعایت نکات ساده مصرف بهینه برق، این شرکت را در پایداری تامین برق یاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: تنظیم دمای کولر گازی بر روی ۲۴ درجه، خاموش کردن لامپ‌های اضافی و موکول کردن استفاده از وسایل برقی پر مصرف به ساعات غیر از پیک بار (۱۰ شب تا ۱۰ صبح) از جمله اقدامات ساده‌ای است که می‌توان برای کاهش مصرف برق انجام داد.

پیش بینی می‌شود حد نصاب جدیدی را در سطح کشور طی روزهای اخیر نسبت به میزان ۷۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات که تاکنون اتفاق افتاده، شاهد باشیم.

برچسب ها: مصرف برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.