بازداشت فروشندگان مجازی البسه نامتعارف محرم در پایتخت

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: متهمین در قالب بیش از ۱۵ صفحه اینستاگرامی لباس‌هایی با طرح‌های تبلیغ موادمخدرو مشروبات الکلی و آئین شیطان پرستی فرقه‌های ضاله و انحرافی را به فروش می‌رساندند.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: در پی گزارشات مکرر مردمی و نیز رصد و پایش فضای مجازی در خصوص تولید و فروش البسه نامتعارف و توهین آمیز در ارتباط با محرم و ائمه اطهار «ع» و تحریف جوانان و نوجوانان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از ۱۵ صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص می‌باشند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گردانندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه این صفحات در مجموع بیش از ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده داشتند افزود: در روند رسیدگی پرونده تعداد ۱۲ نفر متهم شناسایی و پس از تشریفات قضائی در مناطق مختلفی از تهران بزرگ دستگیر شدند و از انبار‌های متعلق به این افراد چندین هزار انواع البسه نامتعارف کشف و ضبط شد.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی با بیان اینکه در این پرونده رئیس صنف مربوطه نیز جهت نظارت بیشتر بر واحد‌های تولیدی به پلیس فتا دعوت شد ادامه داد: در این پرونده بیش از ۴ واحد تولید کننده که در محدوده بازار تهران فعال بودند و ضمن فروش به صورت حضوری پشتیبانی فروش اینترنتی این لباس‌ها را نیز بر عهده داشتند برخورد شد و طبق قانون پلمپ شدند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به طرح‌های مجرمانه چاپ شده روی این البسه بیان داشت: طرح‌های چاپ شده روی البسه موجود در انبار‌های مکشوفه عموماً در خصوص تشویق به مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی و یا آئین شیطان پرستی بودند، شهروندان بدانند پلیس قدمی از برخورد با این اقدامات مجرمانه عقب نخواهد کشید و با هرگونه فعالیت مجرمانه و توهین به مقدسات در فضای مجازی و فرصت طلبی از مناسبات ملی مذهبی برای کسب منافع شخصی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار