نتانیاهو از بیمارستان مرخص شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از انجام عمل جانبی برای قلب از بیمارستان مرخص شد.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بعد از عمل کاشت دستگاه ضربان ساز قلب، امروز (دوشنبه)، از بیمارستان مرخص شد و ترخیص او در آستانه اولین رای تصویب در یک بازنگری بحث برانگیز قضایی  انجام شد که ائتلاف مذهبی-ملی گرای او به دنبال آن است.

یکی از شاهدان عینی خبرگزاری رویترز کاروان نتانیاهو را دید که از مرکز پزشکی «شبا» در نزدیکی تل‌آویو خارج شد. دفتر نتانیاهو و بیمارستان شبا هم گفتند که او مرخص شده است.

امروز کِنِسِت قرار است قرائت نهایی لایحه اصلاح قانونی را برگزار کند که به دیوان عالی امکان می‌دهد تصمیمات اتخاذ شده دولت و وزرا که «غیر معقول» می‌داند، را لغو کند. این لایحه-در صورت تصویب- اولین بسته اصلاحاتی خواهد بود که نخست‌وزیر به نام ایجاد توازن بین شاخه‌های دولت دنبال می‌کند، اما منتقدان او آن را به‌عنوان مهارکننده استقلال قضایی می‌دانند.

این در حالیست که به تازگی «مکس بوت» تحلیگر دفاعی نشریه واشنگتن پست، تحلیگر دفاعی نشریه واشنگتن پست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای این رژیم دانست. این تحلیلگر همچنن مدعی است «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، تلاش کرده تا نتانیاهو را از مسیر مخربی که در آن قرار دارد خارج کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
چقدر بعضیا منورالفکرند!!!!!!!! ای وحشی جانی دلش میخواد نه کشور ایرانی باشه و نه فرد ایرانی، بدبختا بعد مثلا خدا رو شکر میکنند برای ترخیص گمراه تر و پستر از حیوان وحشی...
واقعا که التماس تفکر و ایمان...
ما به حکم دین کامل مون، هم تولی داریم هم تبری...الحمدلله علی کل نعمه و صد البته که نسبت به این موجود سفاک گمراه تبری داریم در شدیدترین نوع خودش..و آرزو میکنیم همفکران و دوستدران ایشون با ایشون محشور بشن...آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
خداروشکر انشاا.... همه مریضا شفا پیدا کنن مرخص بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
پپپپووووف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
آرزوی مرگ هیچ انسانی را نداریم
التماس تفکر و تغییر
آخرین اخبار