۵۰۰ طرح و برنامه برای توسعه شهرستان بروجن در دستور کار قرار دارد

سرپرست فرمانداری بروجن گفت: بیش از ۵۰۰ طرح و برنامه به‌طور ویژه برای توسعه این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان بروجن در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، جمعی از مدیران کل و مدیران شعب بانک‌ها با اشاره به ظرفیت این شهرستان در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت گفت: بیش از ۵۰۰ طرح و برنامه به‌طور ویژه برای توسعه شهرستان در دستور کار قرار دارد.

فتاح کرمی تأکید کرد: در این نشست قرار شد دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح‌ها روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را اعلام کنند تا مشکلات آن‌ها شناسایی و برای رفع آن تلاش شود.

وی اظهار داشت: در این صورت می‌توان تا پایان امسال گام اساسی برای توسعه و پیشرفت شهرستان بروجن در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برداشت.


بیشتر بخوانید


فرماندار بروجن افزود: بیش از ۸۰ درصد از سرمایه‌گذارانی که در حوزه گردشگری این شهرستان ورود پیدا می‌کنند، میانه راه انصراف می‌دهند، چرا که زیرساخت‌های گردشگری وجود ندارد.

وی اظهار کرد: متأسفانه منطقه گردشگری چغاخور، تالاب گندمان و دیگر گردشگاه‌های این شهرستان، حدود ۲۰ سال است که در انتظار تصویب شورای عالی هستند. انتظار می‌رود میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به این مسائل ورود کند.

کرمی گفت: ۴۲ درصد از صنعت استان چهارمحال و بختیاری در این شهرستان است و ۵۰ درصد حمل بار و تجارت استان در این شهرستان اتفاق می‌افتد.

وی افزود: متأسفانه اداره گمرک این شهرستان هنوز راه اندازی نشده و با راه‌اندازی این اداره، در سرمایه واحد‌های صنعتی و ارزش افزوده‌ها و ... کمک می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.