بهداشت و درمان جنوب استان نیاز به برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت دارد

سرپرست بیمارستان امام علی (ع) شهرستان چابهار گفت: بهداشت و درمان جنوب استان نیاز به برنامه‌ریزی در کوتاه‌مدت و بلندمدت است این بیمارستان تنها بیمارستانی است که از راسک تا جاسک به مردم خدمات‌رسانی می‌کند اما نیاز به توجه بیشتری دارد.

سهرابی،  گفت:خرد جمعی تمامی سازمان و ارگان‌ها برای تحول در خدمت‌رسانی بهتر یکی از نیازهای اولیه در حوزه بهداشت و درمان است.

سرپرست بیمارستان امام علی(ع) شهرستان چابهار با اشاره به نیازهای بیمارستان برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان تصریح کرد: سرمایش بیمارستان روزهای در حال تغییری را تجربه می‌کند و بزودی خبرهای مثبتی را در این زمینه خواهیم شنید و همچنین به‌زودی یکی از بخش‌های بسیار مهم بیمارستان بعد از تجهیز، خدمات‌رسانی به مردم را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی مجهزترین دستگاه سونوگرافی طی روزهای گذشته شاهد خدمتی دیگر برای مردم این منطقه هستیم.

سهرابی اذعان کرد: اما هنوز شاهد کمی و کاستی‌های زیادی در این بیمارستان هستیم اما خرد جمعی تمامی مسئولین نوید روزهای متفاوتی را می‌دهد.

وی گفت: بیمارستان امام علی (ع) در زمان کوتاه‌مدت ممکن است خدمات بسیاری را به شهروندان ارائه دهد؛ ولی شروع بکار ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی و مستقر شدن دانشکده علوم پزشکی در چابهار یکی از ضروریات مهم است و باید این امر سرعت گیرد.

سرپرست بیمارستان امام علی(ع) شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: حضور پزشکان متخصص و خدمت‌رسانی به مردم در بیمارستان‌های کنارک و نیک‌شهر شاهد تحول در حوزه بهداشتی جنوب استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار