کشف هزار میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال کالای قاچاق در استان اصفهان

با اجرای طرح امنیت محله محور از ابتدای سال تاکنون کالا‌های قاچاق به ارزش هزار میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال در استان اصفهان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این رابطه بیش از ۱۰۰ قاچاقچی اصلی که باندی و شبکه‌ای فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.


سرتیپ دوم پاسدار حمید علینقیان با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور با هدف ارتقای احساس امنیت در جامعه در هزار و ۱۸۸ محله استان اصفهان افزود: با اجرای این طرح، هر محله براساس خصوصیاتش دسته بندی و اولویت بندی و نیاز‌های پلیسی هر محله به تناسب وضعیتی که دارد مشخص و تعریف شده است.


او با اشاره به اجرای بیش از ۲۵۰ طرح ازجمله امنیت اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با سرقت اضافه کرد: اجرای این طرح‌ها همراه با حضور پلیس‌های تخصصی استان در هر محله و تعامل با بزرگان محله ها، صاحبان اصناف و استادان دانشگاه و فرهنگیان بوده و بیش از ۶۸ کارشناس و مددکار اجتماعی و مربی در اجرای آن یاری می‌کنند.


فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در یک ماه اخیر ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی در این استان دستگیر شده اند اضافه کرد: از این پس کوچکترین رفتار اراذل و اوباش زیر نظر خواهد بود.


او در ادامه به شناسایی دو هزار و ۴۰۰ پایگاه مجرمانه در فضای مجازی اشاره و اضافه کرد: بیش از ۸۵ درصد جرایم سایبری در استان اصفهان، امسال منجر به کشف شده است.


فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه، هماهنگی با هئیت‌های مذهبی، اعزام همیاران پلیس برای ارتقای نظم و امنیت در آیین‌های عزاداری و آموزش ترافیک و امنیت از برنامه‌های ویژه این فرماندهی در ماه محرم اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.