پیروزی چلسی به کمک سریع‌ترین مرد جهان

در جریان پیروزی چلسی مقابل برایتون، سرعت بالای میخایلو مودریک و همکاری او با نیکلاس جکسون مورد توجه هواداران قرار گرفت.

چلسی با عملکرد خوب ستاره این تیم، میخایلو مودریک و خرید جدیدشان، نیکلاس جکسون، در مقابل برایتون با نتیجه ۴-۳ پیروز شد.
دنی ولبک در دقیقه ۱۳ برایتون را پیش انداخت، اما ۵ دقیقه بعد کریستوفر انکونکو بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم پوچتینو، مودریک و جکسون را به زمین بازی فرستاد. کمی بعد مودریک، روی پاس جکسون با یک ضربه والی کنج دروازه را هدف قرار داد و تیمش را در بازی پیش انداخت و سپس جکسون به کانر گلگر کمک کرد تا بازی را ۳-۱ کند؛ و درنهایت گل چهارم چلسی را خودش به ثمر رساند. هرچند برایتون به لطف جائو پدرو و دنیز اونداو دو گل دیگر نیز به ثمر رساند، اما در نهایت این بازی با برتری چلسی به پایان رسید.

اگرچه این یک بازی دوستانه بود، اما هواداران چلسی از عملکرد جکسون و مودریک به شدت هیجان زده‌اند و در شبکه‌های مجازی این دو بازیکن را تحسین می‌کنند.
یکی از هواداران این تیم با پست کردن ویدیویی از استارت مودریک در سمت چپ دفاع برایتون نوشت: "مودریک سریعترین مرد روی زمین است. "


یکی دیگر از هواداران چلسی نوشت: "انگار مودریک و جکسون سالهاست با هم بازی می‌کنند. "
کاربر دیگری گفته است: "باید به کسی که نیکلاس جکسون را کشف کرد احترام گذاشت. این بازیکن در روز‌های اول حضورش در چلسی سریع و قوی است، با بقیه بازیکنان ارتباط خوبی دارد و می‌داند چگونه گل بزند. این بازیکن پر از اعتماد به نفس است. او شبیه دروگباست. "
چلسی هنوز راه درازی برای بدست آوردن جایگاه خود به عنوان یکی از قوی‌ترین تیم‌های اروپا دارد، اما این تیم با رهبری پوچتینو به شدت هواداران را امیدوار کرده است.

برچسب ها: چلسی ، پیروزی ، مودریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار