حمله به PSG در فرانسه به حمایت از امباپه

اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای فرانسه در مقابل اقدامات اخیر باشگاه پاری سن ژرمن علیه کیلیان امباپه، از این بازیکن حمایت کرد.

اگرچه پاری سن ژرمن اقتدار خود را نشان داده و کیلیان امباپه را از فهرست تور آسیایی ژاپن خط زد، اما واقعیت این است که تصمیم این بازیکن به عدم تمدید و ماندنی شدن، می‌تواند در هفته‌های آینده عواقبی سنگین‌تری داشته باشد. اتحادیه بازیکنان فرانسه با توجه به اینکه باشگاه پاریسی با حسن نیت عمل نمی‌کند و مانع از اجرای قرارداد امباپه می‌شود، از این بازیکن حمایت کرد.

اتحادیه که در فرانسه بسیار قدرتمند است، چند فصل پیش که تیم پاریسی تصمیم گرفت آدرین رابیو را به دلیل عدم تمدید قرارداد از تیم کنار بگذارد، بیانیه‌ای مشابه در حمایت از رابیو صادر کرده بود و اقدام پی اس جی را زیر سوال برد.

در بخشی از بیانیه اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال فرانسه در دفاع از امباپه آمده است که این رفتار باشگاه با بازیکنی تحت قرارداد که دستمزد دریافت می‌کند، منصفانه نیست. اتحادیه هشدار داده که همچون مورد باشگاه رنس در سال ۲۰۲۰، این قضیه نیز می‌تواند عواقب قضایی داشته باشد و باشگاه را از هر گونه فشار برای جدایی و تهدید به کنار گذاشتن امباپه بر حذر داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار