ارائه آموزش‌های تکمیلی قرآن به ۶۰۰ معلم همدانی

مدیر دارالقرآن خاتم‌النبین (ص) همدان از ارائه آموزش‌های تکمیلی قرآن به ۶۰۰ معلم همدانی خبر داد. 

حجت‌الله خدامرادی، مسئول دارالقرآن خاتم النبین (ص) همدان، وابسته به آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: این دارالقرآن در روز‌های زوج ویژه پسران و در روز‌های فرد نیز به دختران آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد، هم اکنون ۲۰۰ دانش آموز دختر و ۱۰۰ دانش آموز پسر در حال دریافت آموزش‌های قرآنی لازم هستند.

او با اشاره به اینکه این مرکز در رشته‌های قرائت، حفظ، مداحی، روان‌خوانی و روخوانی قرآن، تواشیح، تئاتر قرآنی قرآن آموز می‌پذیرد، گفت: علاوه بر ارائه آموزش‌های لازم به این افراد استعدادیابی آن‌ها نیز انجام گرفته و در کلاس‌های مختلف سطح بندی می‌شوند.

مدیر دارالقرآن خاتم‌النبین (ص) همدان همچنین از آموزش معلمان قرآن پایه‌های اول تا ششم دوره ابتدایی ناحیه یک با ارائه الگو‌های آموزشی جدید قرآن خبر داد و گفت: ۶۰۰ معلم در این راستا آموزش دیده و گواهی مهارت ۱۲ ساعته دریافت کرده‌اند. از این آموزش‌ها در قالب تولید محتوای آموزشی فیلم برداری شده تا معلمان بتوانند آن‌ها را تهیه و در ارائه آموزش به دانش آموزان از آن استفاده کنند.

خدامرادی گفت: مدیریت کلاس، تسلط به روخوانی و روانخوانی قرآن، درک مفاهیم و مهارت نماز با رویکرد آموزشی نوین از جمله موارد آموزشی این دوره بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.