۲۳۸ دستگاه اتوبوس از قزوین عازم مهران شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری قزوین گفت: ۲۳۸ دستگاه اتوبوس از ابتدای سال جاری تا اول ماه محرم ۹ هزار و ۲۳۴ زائر را از قزوین به سمت مرز مهران جا به جا کرده است.

علیرضا معیری پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری قزوین گفت: از ابتدای امسال بر حسب تقاضای زائران قزوین جهت عزیمت به کربلا اقدام به ارایه سرویس در این حوزه داشته ایم و در طول دهه اول و همچنین اربعین حسینی نیز این کار ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای رفاه حال هرچه بیشتر زائران به حرم حسینی، اداره کل راهداری و حمل و نقل استان قزوین ۲ شرکت حمل و نقل مسافری خود را با توجه به بهره مندی آن‌ها از ناوگان جدید و مناسب به صورت ویژه مامور ارایه سروی به زائران قزوین به مقصد مهران کرده است.

به گفته وی، در این طرح ویژه نظارت خاصی و مهمی از سوی مدیران فنی در حوزه سلامت و به روز بودن اتوبوس‌ها نیز به عمل می‌آید.

معیری پور خاطرنشان کرد: این اداره کل برای رفاه، آسایش و امنیت زائران قزوینی، ناوگانی را به سمت مهران و نقاط غربی کشور اعزام می‌کند که با توجه به شرایط جوی منطقه از حداقل عمر ناوگانی برخوردار باشند تا این مسیر‌ها را به بهترین شکل ممکن به زوار پوشش دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان قزوین خاطرنشان کرد: تمامی اتوبوس‌ها به صورت دربستی و توافقی در اختیار زوار قرار می‌گیرد و هماهنگی‌های لازم نیز برای بازگشت آن‌ها از مبدا انجام می‌شود.

سال گذشته و از ابتدای سال تا اول ماه محرم ۲۱۰ دستگاه اتوبوس زائران قزوینی را به سمت مرز مهران جا به جا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار