کارآگاهان در زنجان ۱۰۲ سارق را دستگیر کردند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در نتیجه اجرای طرح ۷۲ ساعته زاجرات ۱۰۲ نفرسارق و سه نفرمالخر اموال مسروقه در سطح استان دستگیر شدند.

 سرهنگ کارآگاه محمد علی آدینه لو  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طرح زاجرات در سطح استان زنجان به منظور کشف سرقت های خودرو ،باغات، مزارع و اماکن خصوصی با تشکیل اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی استان در سطح حوزه استحفاظی اجرایی شد.

وی اضافه کرد: کشف ۱۴۳ فقره پرونده سرقت، دستگیری ۱۰۲ نفرسارق ، سه نفرمالخراموال مسروقه، بازدید از ۲۵۳ واحدصنفی ضایعاتی، سمساری، استوک قطعات خودرو و اخطار به ۲۸ واحدصنفی متخلف، سرکشی وکارشناسی از وسایط نقلیه پارکینگ ها و بررسی اصالت ۳۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی از جمله اقدامات بوده است.

این مسوول ادامه داد: استعلام ۵۰۰ دستگاه خودروتوسط واحدهای گشت، کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل خودرو، موتورسیکلت، قطعات خودرو، سیم کابل هوایی و تجهیزات باغی، از دیگر دست آوردهای طرح سه روزه زاجرات بود.

آدینه لو افزود: برخورد جدی با سارقان از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته و در اجرای این امر مهم، آموزش و فرهنگ‌سازی به خود مراقبتی از سوی عموم مردم و همچنین به مشارکت و همکاری سایر نهادها نیاز داریم.

کشف بیش از یک هزار عدد لوازم آشپزخانه قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از کشف تعداد یک هزار و ۳۲۶ عدد انواع لوازم آشپز خانه به ارزش تقریبی ۹۸۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ هادی نوروزی افزود: در پی رصد نامحوس محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان توسط واحدهای گشتی پاسگاه قلعه حسینیه، یک دستگاه خودروی وانت اریسان در محور لاین جنوبی اتوبان زنجان- قزوین توقیف شد.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد یک هزار و ۳۲۶ عدد انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره ادامه داد: با احراز قاچاق بودن ظروف کشف شده، کارشناسان ارزش تقریبی آن را ۹۸۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه پرونده قضائی تشکیل، راننده تحویل مقام قضائی و وانت توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ نوروزی در خاتمه خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس بوده و از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در زمینه کالای قاچاق و غیر مجاز، مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
ممنون از نیروی انتظامی ، لطفا حالا حالاها آزادش نکنین چون اگه بیان بیرون مخل و معظل جامعه ان