دانشگاه می‌تواند بازوی مشورتی خوبی برای صداو سیما باشد

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: دانشگاه به دلیل ظرفیت بالای علمی که دارد می‌تواند بازوی مشورتی خوبی برای صداو سیما باشد.

رییس و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه شهرکرد با مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.

یاسر پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد گفت: دانشگاه شهرکرد و صدا و سیمای مرکز استان تاکنون فعالیت‌های مشترک خوبی داشته اند و امیدواریم این تعامل و همکاری بیش از پیش گسترش یابد چراکه دانشگاه شهرکرد و صدا و سیمای استان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای همراهی یکدیگر دارند.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به حضور بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه شهرکرد و بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند، ادامه داد: رویداد‌های فناورانه در دانشگاه شکل می‌گیرد و دانشگاه به دلیل ظرفیت بالای علمی که دارد می‌تواند بازوی مشورتی خوبی برای صداو سیما باشد.


بیشتر بخوانید


پیرعلی افزود: رویکرد ما در دانشگاه شهرکرد افزایش مهارت آموزی دانشجویان است و تلاش می‌کنیم با افزایش تعامل و ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه فرصت‌های شغلی مناسبی برای دانشجویان ایجاد کنیم که در همین راستا اقدامات بسیار خوبی نیز صورت گرفته است و برای دسترسی بیشتر دانشجو با فرصت‌های صنعت، دفاتر صنایع در دانشگاه شهرکرد در حال راه اندازی است.

رییس دانشگاه شهرکرد تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا امید مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در میان قشر دانشجو و جوان جامعه زنده و بیشتر شود.

پیرعلی اظهار امیدواری کرد که تعاملات دانشگاه و صدا و سیمای استان گسترده‌تر شود و بتوان از ظرفیت‌های بسیار خوب یکدیگر در راستای اعتلای هر دو دستگاه، استان چهارمحال و بختیاری و کشور بهره‌مند شد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، گفت: ما سه رکن هویت محوری، عدالت گستری و شتاب دهی به پیشرفت‌ها را در صدا و سیما دنبال می‌کنیم که پیشرفت به دانشگاه وصل می‌شود و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز تاکید بسیاری بر دانش بنیان دارند و دانش بنیان هم از دل دانشگاه بیرون می‌آید و پرداختن به کارآفرینان، دانش بنیان و ... از اهداف مهم مورد نظر ماست.

سید محسن حسینی افزود: رویکرد ما استفاده از ظرفیت‌های استان و پرداختن به آنهاست و از ظرفیت‌های دانشگاه شهرکرد نیز استفاده خواهیم کرد و در حد توان و امکانات، برنامه‌های دانشگاه را انعکاس خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.