استارت تیم ملی زیر ۱۶ سال با شکست ژاپن

تیم ملی والیبال در دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به رغم واگذاری نتیجه ست‌های اول و دوم به بازی برگشت و با شکست ژاپن دو امتیاز از حریف گرفت.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیا از امروز (شنبه ۳۱ تیر) با حضور ۱۲ تیم در تاشکند آغاز شد و تا روز شنبه هفتم مرداد ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران که در مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن، چین و قزاقستان همگروه است، از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه در نخستین مسابقه خود به مصاف ژاپن رفت و سه بر دو این تیم را از پیش رو برداشت.

شاگردان آرش صادقیانی که در ست‌های اول و دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ نتیجه را به حریف واگذار کردند، در ادامه مسابقه با بازی برگشتند و با کام‌بک فوق‌العاده با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۰ موفق به شکست ژاپن شدند تا در اولین گام یک برد و دو امتیاز حساس کسب کنند.

تیم ایران این مسابقه که ۱۳۰ دقیقه طول کشید، با ترکیب شنتیا به‌نژاد، مصطفی صداقت، محمدرئوف خوشحال، امیرعلی فرج‌پور، آرمین آسیایی، طا‌ها محسنی و مسعود ایمری آغاز کرد.

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه فردا (یکشنبه یکم مرداد) در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف چین می‌رود.

در دیگر دیدار‌های روز نخست این رقابت‌ها تیم‌های چین و پاکستان سه بر صفر به ترتیب عربستان سعودی و چین‌تایپه را شکست دادند و در آخرین مسابقه امروز هم هنگ کنگ و ازبکستان (میزبان) به مصاف یکدیگر می‌روند.

علیرضا استعدادی (سرپرست)، آرش صادقیانی (سرمربی)، وحید صادقی، سهراب بهنژاد، وحید خورشیدی، اصغر نجفی (مربیان) و امیرحسین ضمیری (بدنساز) مانی میراب‌زاده (فیزیوتراپیست)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و حسین وزیری (مشاور فنی) به عنوان کادر فنی تیم ملی زیر ۱۶ سال را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

برچسب ها: تیم ملی ، والیبال ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار