۲۰۴۴ بیمار خاص زیر پوشش تامین اجتماعی زنجان هستند

معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۴ بیمار خاص زیر پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند و خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

شهرزاد شفقتیان معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان گفت: هم اکنون ۳۱۳ بیمار همودیالیز و ۳۶ بیمار تالاسمی و هموفیلی از خدمات تامین اجتماعی استان بهره مند هستند.

وی اضافه کرد: ۵۷۲ بیمار مبتلا به ام اس، ۱۳۰ بیمار پیوند کلیه و ۹۹۳ بیمار سرطانی نیز از خدمات تامین اجتماعی استان بهره مند می شوند.

این مسوول با بیان اینکه تمامی بیماران خاص تحت پوشش نشان دار هستند، ادامه داد: گروه های هدف، داروهای مورد نیاز را از داروخانه های تخصصی رجایی، بهشتی و پنجم شهریور بیمارستان ولی عصر(عج) شهر زنجان دریافت می کنند.

وی گفت: تلاش می شود بیماران تحت پوشش مشکلی در تامین داروهای مورد نیاز نداشته باشند هرچند ممکن است دارویی به سختی پیدا شود.

معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان خاطر نشان کرد: تمامی تلاش درمان تامین اجتماعی بر این بوده بیماران در تهیه دارو کمترین معضل و پرداختی را داشته باشند.

وی اظهار داشت: درمان تامین اجتماعی با تشکیل کمیته غیر شمول مسائل و مشکلات بیماران خاص را مورد توجه قرار می دهد و در صورت کاستی ها نیز به رفع آن مبادرت می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.