نشست هم اندیشی و بصیرتی ائمه جمعه با فرماندار مهاباد

نشست هم اندیشی و بصیرتی ائمه جمعه با فرماندار ویژه مهاباد برگزار شد و ضمن اعلام انزجار از حرمت‌شکنی و اهانت به قرآن مجید مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

در نشست هم اندیشی و بصیرتی ائمه جمعه با فرماندار مهاباد که در مرکز بزرگ اسلامی برگزار شد، شورای روحانیون در بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم و خواستار واکنش دوستداران قرآن در سراسر جهان نسبت به این اقدام موهن شدند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در ادامه این مراسم با بیان اینکه روحانیون همواره مورد اعتماد مردم بودند، گفت: جامعه روحانیت از آغاز نهضت انقلاب اسلامی همواره پشتیبان مردم، امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و در سنگر‌های مختلف نقش موثر داشته است.

وی با اشاره به ایستادگی روحانیون در برابر توطئه‌های دشمنان افزود: روحانیت از ارکان دین مبین اسلام محافظت و باید با تجهیز خود به سلاح علم و دانش به دنبال کسب رضایت و خشنودی آن حضرت باشند.

طی ماه گذشته و برای دومین بار یک افراطی سوئدی تحت حمایت مقامات و پلیس این کشور در مقابل چشمان مسلمان، قرآن کریم را در بیرون مسجد اصلی استکهلم پایتخت سوئد پاره کرد و سوزاند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.