مسئولان آبادان به دیدار خانواده شهدا رفتند

صبح امروز مسئولان آبادان با ۲ خانواده شهید تجدید دیدار کردند.

مسئولان و امام جمعه شهرستان آبادان امروز در دیدار با خانواده عبدالکریم شولی جانباز ۷۰ درصد و خانواده شهیدان عبدالامیر وعبدالعزیز بچاری یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع و حماسه را گرامی داشتند.

امام جمعه شهرستان آبادان در این دیدار گفت: با توجه به هفته امر به معروف و نهی از منکر و آغاز محرم با خانواده شهدا دیدار و بیعتی دوباره با آن‌ها کردیم هرچند همه ما وظفیه داریم همیشه با خانواده معظم شهدا دیدار کنیم.

حجت الاسلام غبیشاوی افزود: در حال حاضر همه ما موظیم راه امام حسین (ع) که همان امر به معروف ونهی از منکر است ادامه دهیم و در قبال فحشا و فساد ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم در زمینه‌های مختلف مشکلی به وجود آید.

جانباز عبدالکریم شولی پاسدار و رزمنده دوران دفاع مقدس و برادر عبدالرحیم و عبدالنبی شولی است که در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه داده و همسر وی نیز خانم کارکوب زاده خواهر شهیدان منصور، خلیل و عبدالجلیل و آزاده و جانباز دفاع مقدس محمدرضا کارکوب زاده است.

پاسدار شهید عبدالامیر بچاری درتاریخ ۲۹ بهمن ۶۴ درعملیات والفجر ۸ در منطقه عملیاتی آبادان و بسیجی شهید عبدالعزیز بچاری در تاریخ ۷ مهر ۵۹ در منطقه عملیاتی آبادان به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.